車のアクシデント+idiom

先日、車のアクシデントがあったので、先生に文をまとめて貰いました。

 

先日、娘と私は買い物に行き、私は車を駐車しました。
買い物に行って戻ってきて、娘がドアを開けたところ、突然強い風が吹いて、隣の車のドアにぶつかってしまいました
車内には女の子がいましたが、運転手はいませんでした。
それで私たちは、運転手を待たなければならなりませんでした。

私は彼と話し合い、損害賠償をどのように解決するかについて話しました。

そして、車をぶつけたのは私なので、責任は私にありました。
支払いはまだ進行中です。

 

*idiom*

・Think outside the box------既成概念にとらわれない考え方をする。

             型にはまらない考え方をする。

 No harm in thinking out of the box.

・a heart of gold-----心やさしい、思いやりのある。

 She has a heart of gold.

・born with a silver spoon in one's mouth---裕福な家に生まれた。

 He was born with a silver spoon in his mouth.

 

 

The other day, my daughter and I went shopping, I parked my car.
We went shopping and then we came back, when my daughter opened the car door, a strong wind suddenly blew and hit the car next to us
There was a girl inside but the driver was not. 
So we had to wait for him and I talked to him, we talked about how to settle the damages and since I was the one who hit the car, I was liable
The payment is still in process.